Bekväm outfit

image145image146 image147
Bilder: hm.se, americanapparel.eu & lindex.se

Såhär skulle jag gärna vilja glida runt nu i vår. Till detta skulle jag ha ett par gladiator sandaler och mina Wayfarers från Ray Ban. Väldigt bekväma kläder, men det ser inte alldeles för slappt ut. T-shirten kommer ifrån HM Herr och kostar ca 79 kr och den har jag tänkt att införskaffa, finns även i svart. Om jag skulle vart kille skulle jag haft T-shirten till ett par svarta upprullade chinos och till det ett par sneakers.
Tightsen med högmidja kommer från American Apparel och de skulle sitta fint i min garderob. Ett bra komplement till de vanliga svarta tightsen man har.
Halsbandet kommer ifrån Lindex och kostar 99 kr, det är det som förgyller outfiten. Utan det skulle den inte vara så märkvärdig.

Som ni ser så kan man ha en snygg, bekväm och enkelt outfit till ett ganska bra pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback