Säsongsstart!

Terry Hatcher
Bild: Rightnow.webblogg.se

Idag drar Desperate Housewives igång för säsongen. Jag har faktiskt längtat efter det, verkligen en serie som har det mesta! Kan tänka mig att det inte är bara jag som kommer att sitta bänkad framför TV:n klockan 21, eller? Älskar förövrigt bilden ovanför, det är något speciellt med den.

Jag skulle pluggat en del nu när jag kom hem idag. Har jag gjort det?
Svaret är: Nej.
Har haft fullt upp med att lägga in lite bilder och musik från min andra dator och det tar ett tag. Har även installerat iTunes och msn. Strax ska jag faktiskt ta tag i pluggandet för att jag behöver verkligen det.

Förkyldningen och halsontet har inte blivit till det bättre. Jag är inte hes längre som tur är, kanske en aning, men långt ifrån så hes som jag var i lördags och tur är väl det. Nu har jag istället gått och blivit riktigt förkyld, vet inte hur många gånger jag snutit mig idag, vill inte veta heller, haha. Halsen har blivit ganska svullen och det är lite svårt att svälja när man äter. Var hos skolsköterskan idag och hon sa att jag hade lite feber och att halsen var svullen, så hon gav mig en Alvedon. Stod ut hela skoldagen för att man vill inte missa en massa. Det är verkligen skillnad från 9:an. Då gjorde det inte så mycket om man missade något, men nu i gymnasiet så missar man otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Som jag sa.. Hon ser magisk ut :D och sååå vacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback