Resumén fortsätter

Hann tyvärr inte skriva något mer igår, så det får bli att jag skriver om fredagen nu.
 
Fredag:
Slutade klockan 11.05 och efter det bar det av till min gamla skola. Var där för inte alls längesedan, men då var inte min gamla mentor Saki där, så då bestämde vi i veckan att jag skulle kika förbi en sväng. Blev att jag var där i en och en halv timma. Pratade om allt mellan himmel och peppade mig en massa om att jag inte skulle gräva ner mig i det med Paul. Mötte även Salamaah när jag skulle gå där ifrån och vi pratade lite snabbt. Hon peppade mig också en massa och sa att jag var värd något bättre. Det betyder väldigt mycket att folk bryr sig. Ni kanske tycker det är konstigt att man pratar om sitt kärleksliv med sina mentorer, men vi hade en väldigt bra relation så de känns nästan lite mer som vänner.
På eftermiddagen sedan så var mamma, pappa och jag i stan en sväng. Det var nämligen marknad så vi var där och kikade lite. Fick spader på min lillebror Johan. Vi andra i familjen gick fräscht klädda och sedan så kommer han i mjukisbyxor och såg lite sådär halvskabbig ut. Då fick jag spader, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback