Resumé

Här kommer en resumé på de senaste dagarna

Torsdag:
Hela klassen var på Bokmässan i Göteborg och det var riktigt roligt. Man var ganska så slut när man kom hem, men ändå inte lika trött som jag trodde att jag skulle vara. Kanske var det massagestolarna förtjänst eller vad säger du Sandra? haha. På tåget hem så hade Elin L, Sandra och jag väldigt roligt. Vi flummade på som bara den och jag tycker verkligen synd om killen, som förövrigt var riktigt fräsch, som satt vid oss, men man såg att han log ibland så att det gick nog ingen större nöd på honom. Vi bjöd ju trots allt han på muffins, haha.

I påsarna med mig hem hade jag med mig:
Östermalmsmorden, Lars bill Lundholm
Nobels testamente, Liza Marklund
Inte han! Sheila O'Flanagan
Stjärnfabriken, Naylor och Hare
ett läppbalsam från Dr. Hauschka
ett läppglans från Face
ett läppglans från Dior som min mamma fick
ett nummer av Damernas Värld
samt 4 böcker till min pappa.

Nu hinner jag inte skriva om fredag för att Eleonore, mammas yngsta kusin från Stockholm, kommer om bara en lite stund, men senare idag så skriver jag igen! Förresten så tog vi skolfoto i tisdags, hoppas på att det blev bra. Hade på mig min Tommy Hilfiger klänning och mina Lord Richards jeans, puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ohja I agree, massage stolarna var klockrena haha ;)
hade inte tackat nej till en massagerunda till hiho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback