Ralph Lauren handduk

Invigde mina nya latextights igår och shit vad sköna de var! Man tror verkligen inte det, men jag skulle kunna bo i dem! Min älskade vän Sofia har likadana så vi får spatsera med dem längs Taizés och Paris gator! Jag är verkligen sjukt taggad inför Frankrike på höstlovet. Det är fem veckor kvar och jag är lika taggad precis som om jag skulle åka imorgon. Undra hur taggad jag är dagen innan vi åker, haha. Det ska verkligen bli hur roligt som helst. Tillbringa 1 vecka i Frankrike med människor du älskar att vara med är helt underbart att få göra! Kommer att bli ett otroligt bra avbrott i vardagen.

Presenterna jag fick igår var en Ralph Lauren handduk, en Koppartrans klänning och en assiett till någon serie jag samlar på. Handduken är verkligen världens finaste! Den är jättestor, vit och sedan så står det "Polo Bear", under det är det en nalle och sedan så står det "By Ralph Lauren". Verkligen en perfekt present eftersom jag älskar nallar och Ralph Lauren. Handduken kanske åker med till Frankrike, vem vet?

Nu MÅSTE jag plugga annars är det ganska så kört för mig, haha.

Kommentarer
Postat av: mowgli

kära skorpan:D nu är jag hemma och en viss person på sjukhuset... nej, jag skojja bara. visst är mr brightside bra?? den ja skicka till dig är inte orginalet, men typ 10 ggr bättre:) måste ses igen snart. dessutom har det gått 2 månader, snart dags att fira det!! älskar dig, puss

2007-09-23 @ 14:14:36
Postat av: Emma

Jag vill höra allt om Sthlm, ska jag tala om för dig ;D Mr Brightside är grym eller den som inte är orginalet, haha. Blev förvånad över att jag hade två versioner på datorn, haha. Den med "thin white duke remix" ska det vara och inget annat ;D Hör av mig till dig någon dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback