Nyklippt!

Min kära lillebror Johan och jag är nyss hemma efter att vi varit och klippt oss. Klippte mig senast efter att skolan slutat och det var ju ett bra tagsen. Var otroligt skönt att bli av med alla slitna toppar. Jag frågade Calle om mitt hår var jätteslitet och då sa han att det inte var så farligt. Visst, topparna behövde verkligen klippas av efter sommarens solande och salta bad. Han sa att mitt hår tål väldigt mycket och tur är väl det!

Det som står på schemat idag är att städa och plugga en massa. Senare ikväll sen kommer Lollo, Anton (Lollos barn) och min faster Mona. Eftersom de inte kunde komma på kalaset som jag hade innan jag åkte iväg på konfan så kommer de nu istället. Det var ju snart två månader sedan jag fyllde år, men få presenter i efterskott tackar inte jag nej till!

Var runt i hela stan och Knalleland igår och letade efter en ny höstjacka med mamma. Hittade absolut ingen, men den sista butiken jag var inne i var Gina Tricot och där hittade jag en. Så det blev en grå cape. Var först ute efter en svart skinnjacka, men har inte hittat något som har fallit mig i smaken tyvärr. Latextightsen hade kommit in på Gina såg jag igår, så ett par sådana köpte jag mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhå! Ja då får vi spatsera längs med gatorna i Taizé iklädda våra läckra latextights ;D Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback