Mjukisbyxor i all ära, men...

Det var otroligt skönt att verkligen ta hand om kroppen och göra den riktigt ren.
Tånaglarna är lackade med ett rött lite mörkare lack som jag köpte när jag var i Polen förra året. Ganska exakt för ett år sedan. Funderar på att måla fingernaglarna i samma färg.
Har tagit på mig min grå mysiga långa kofta som jag köpte när jag var i Stockholm och under det svarta strumpbyxor. Även fast jag bara ska vara hemma idag så är det kul att ta på sig något som både är bekvämt/mysigt och som man känner sig lite finare i. Mjukisbyxor i all ära, men ibland är det kul att variera sig.

Nu ska jag ta tag i pluggandet. Först ut blir nog matten och sedan så blir det att öva inför historia redovisningen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback