Målbrottet?

Jag har gått och blivit sjukt hes, vilket inte är det roligaste. Det började i torsdags när jag fikade med Lollo. Helt plötsligt så blev jag hes och det har utvecklats de senaste dagarna. Igår så kunde jag inte prata riktigt utan lät som en kille, detta var mindre kul. Nu imorses när jag vaknade kunde jag knappt prata, men det kan jag nu. Ibland så blir det att jag pratar jättemörk och sedan ibland blir det jätteljust, börjar nog att förstå hur det är för killarna när de är i målbrottet. Det är ungefär så jag låter nu, haha. Kanske inte var toppen för halsen att dra ut på partaj igår, men man lever bara en gång!

 Igår var det Bäckängfest som gällde. Först så förkrökade vi lite hos Sandra och sedan bar det av upp till Bäckäng (vår skola). Kvällen var otroligt trevlig och gav med sig många skratt, Erika och Sandra är för sköna!

Idag så vaknade jag vid halv 11 ungefär och kände mig utvilad och efter det åt jag en kanon god frukost med min kära familj. Jag har inga speciella planer inför dagen, utan ska nog mest bara ta det lugnt. Ska läsa lite hade jag tänkt mig. Mamma tycker att jag ska ut och åka moppe, men vi får se om jag pallrar mig ut...

Kommentarer
Postat av: mowgli

hahaha, ja, när jag vakna i morse å skulle prata me pappa fick jag inte fram ett ljud. ganska förvirrande. på min insparks fest så va d en kille som försökte riktigt riktigt hårt att få hångla med mig XD mer om det detta:D snart bär det av till sthlm längtar!!! du hänger med i bagaget som planerat va?? pusspuss

2007-09-15 @ 16:15:08
Postat av: Emma

Det där med fester tar på krafterna, eller rättare sagt halsen ;) Måste faktiskt erkänna att "saften" jag drack hjälpte lite, men det var bara en stund, hahaha XD Jag följer gärna med, känner att jag behöver komma bort härifrån. Vet ej om Sthlm är det bästa stället att dra till då? You know why...

Postat av: Johan

Haha, jag har ioförsig lämnat detta jobbiga stadium men härligt att du fått lite försmak för hur vi killar har det! Puss på dig

2007-09-15 @ 18:44:28
Postat av: Emma

Det kan inte varit en lätt tid älskade Johan ;)

2007-09-15 @ 22:18:19
URL: http://lillaemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback