Kurera sig

Idag är jag hemma från skolan, min hals är nämligen inte på topp och då kände jag att det är bäst att vara hemma idag och försöka kurera den och mig själv.

Detta ska jag göra genom att strax göra ansiktsmask, duscha, peela kroppen, kanske ta en sväng om med BUS och sedan ta på mig några sköna kläder. Ska försöka att fräscha till båda hand och tånaglarna, detta behövs verkligen. Litet minispa tänkte jag ha här hemma, perfekt att göra när man är en sjukling.

Efter det tänkte jag att göra matte, läsa lite och dricka te. Tänkte läsa lite tidningar och sedan även börja på "Flugornas herre", den ska vara klar nästa vecka och då kan det vara bra att försöka komma en bra bit i den. Så jag har lite som står på schemat idag. Ska även kolla på vår nya TV som mamma och pappa köpte igår, den är GRYM!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh myspys :D Sånt gillar VI!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback