Jag kallar det för en "grop"...

De meningar som ni kan finna i inlägget nedan är plockade ur låten "All my life". Kände att de stämmer ganska bra in på mig.
"I will never find another lover sweeter than you"  var en av meningarna. Det kommer säkert vara så att jag hittar en lover som är lika sweet som personen jag menar, men det kommer inte vara på samma sätt. Saken är väl mer den att jag inte har viljan till det eftersom det bara finns ett "you" för mig och det har jag redan funnit och vill inte finna någon ny som ersätter den platsen.

Nu en tid har jag kännt mig ganska så välmående trots att jag inte är tillsammans med någon längre. Jag har min älskade familj och mina underbara vänner runt omkring mig, så det vore lite konstigt annars. Jag har kännt att jag trots att jag inte trodde det innan, kommit en bit på vägen som så fint heter "Gå vidare", men det finns oftast alltid ett men. Så kommer saknaden efter personen och andra känslor sakta med säkert smygande bakom ryggen och hoppar på en när man minst anar det. Ja, då hamnar man där jag befinner mig just nu.
Jag kallar det för en "grop" man hamnar i. Denna grop är väldigt lätt att trilla i, men ack så svår att ta sig upp ur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback