Idéer efterlyses

Blev också sugen på att ändra bloggdesignen när jag såg att Sofia gjort det. Hennes blogg är lovely! Man känner sig hemma varje gång man läser hennes blogg, man får en otroligt stark myskänsla. Den minskades inte heller nu när hon gjort en sån otroligt fin banner.
Nå, vad tycker ni om den nya bakrunden? Den kanske är lite skrikig? Var den bruna med blommor kanske bättre eller har ni några andra bra idéer? Jag är öppen för förslag och vill göra bloggen hemtrevlig och att den symboliserar mig. Hm...det är lite svårt det där när man vill att allt ska klaffa.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gumman för dina fina ord! :D <3 Jo det är som sagt jätte roligt att få pyssla om bloggen lite då och då. Mitt tips är att kolla runt på nätet efter fina bilder som du kan använda som bakgrundsbilder på bloggen t.ex. Kolla in hemsidan www.deviantart.com där finns det otroligt mycket vackra bilder som du kanske kan använda dig av. Jag älskar den hemsidan och där finns det mycket inspiration att hämta.

Postat av: Sofia

Åh neeej, blogg.se krånglar igen :( det jag ville säga var gå in på www.deviantart.com, där kan du finna många fina bilder och kanske hitta inspiration till bloggen :D pusspuss!

2007-09-27 @ 23:52:34
URL: http://goldenpearl.blogspot.com
Postat av: Diana *^¤

Jag tycker att bakgrunden är riktigt fin, inte för skrikig alls:) Men kanske att det skulle gå att ta bort den vita delen: School divistion, Houghton...etc. Annars är det riktigt snyggt. Ger en karaktär till bloggen :)

2007-09-29 @ 21:11:15
URL: http://www.my-wineglass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback