Fallit i tusen bitar

Tusen känslor och tankar finns inom mig, även obesvarade frågor som söker svar. Mitt hjärta har fallit i tusen bitar och känslan av att det kommer att bli helt igen finns inte kvar.

Två av de största rädslorna som gör mig svag, är att det inte på samma sätt kommer att vara du och jag. Att bli en av dina vänner i mängden och inte vara det speciella som jag hoppas att jag varit för dig, gör otroligt ont inom mig.

Alla höga krav jag hade uppfyllde du, ingen annan kommer att få samma plats i mitt hjärta som du.

Varje gång jag sluter mina ögon ser jag dig och jag tänker hur obeskrivligt mycket du betyder för mig...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

WHUUUUUT?!
du MÅSTE ringa mig ikväll! ♥

2007-09-16 @ 11:13:59
Postat av: Sofia

Min älskade vän..! :( Jag finns här för dig ♥ Lyssna på den här låten, den säger allt jag vill säga till dig just nu! http://www.youtube.com/watch?v=VBf3duaLXbI
Jag älskar dig min vackra ängel ♥

Postat av: Sofia

P.S. Du får klistra in länken --> http://www.youtube.com/watch?v=VBf3duaLXbI i ett nytt fönster! D.S.

2007-09-16 @ 12:33:46
URL: http://goldenpearl.blogspot.com
Postat av: mowgli

Listen to the music of the moment maybe sing with me
I like peaceful melodys
It's your God-forsaken right to be loved love loved love love
I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
But my breath fogged up the glass
And so I drew a new face and laughed
I guess what I'm saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
It's what we aim to do
Our name is our virtue
<3<3<3<3

2007-09-16 @ 12:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback