Bokmässan imorgon!

Usch, vad jag är dålig på att uppdatera och ändå lovade jag att det skulle bli bättring. Skolan tar en hel del tid, så jag får skylla på det. För er som vill veta så gick allt med Flugornas herre bra och tur är väl det.

Imorgon bär det till Bokmässan i Göteborg med och det ska bli otroligt roligt! Många i klassen är taggade och jag är en av dem! Ska bli riktigt mysigt och det skönaste är nästan att vi slipper skolan, torsdagarna brukar inte vara roliga.

Räknade ut att jag haft det vita bandet, som nu mera in är så vitt längre, som alla fick på konfan i 50 dagar. Känns som om det börjar bli dags att ta bort det eftersom det inte ser så fräscht ut längre. Ändå känner jag att jag inte riktigt kan med att ta bort det. Är det någon mer än jag som har kvar mitt?

Kommentarer
Postat av: baaaaaauhn

Det är ju som festivalband \o/
dock har jag varit tvungen att klippa bort mina pga hygien :(

2007-09-26 @ 21:50:05
Postat av: Lovisa

Klipp inte bort det! Jag brukar tvätta det med tvål lite då och då, det blir mycket fräshare då. Lille Patrick hade ju ett armband som han haft på sig i flera år... DET är skabbigt, men 50 dagar? Njeeee. ;)

2007-09-27 @ 18:20:58
Postat av: Emma

Då får jag ta att tvätta det med tvål och vatten ;) 50 dagar är ju ingenting mot hur länge Patrick haft sitt ;) hahaha Vi kanske ska satsa på det? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback