Bloggtorka?

Har inte bloggat på några dagar nu och det är för att jag inte har ork. Skolan tar på krafterna samt har jag inte riktigt återhämtat mig från helgens bravader. Jag har haft tid att blogga, men har prioriterat andra saker före.

Det var verkligen roligt att träffa alla från konfan igen i söndags. Var ju en månad sen man såg dem, så det var kul att se deras ansikten igen. Man saknar ju dem när man inte får träffa dem! 

Även fast tiden i Stockholm var ganska så knaper eftersom man ville träffa en massa och hinna med så mycket som möjligt. Så hann jag med att shoppa lite. En grå långkofta och ett armband från HM blev det, är super nöjd. Speciellt med armbandet! Kanske hamnar en bild här på bloggen, men jämt när jag säger så blir det att jag glömmer av att lägga upp bilder. Så vi får se.
Som ni säkert förstår så var det en toppen helg på alla sätt och vis!

De dagar av veckan som gått så har jag varit otroligt trött och jag känner mig ännu inte riktigt utvilad. Som tur är så låg jag väldigt bra till med läxorna denna veckan, men det har dykt upp några nu som jag ska ta att göra strax. Känns skönt när man har gjort läxorna som man vetat i förväg och inte har de hängande över sig.

Igår slutade vi kl. 12.20, otroligt skönt. Så när jag kom hem gick jag och lade mig i 3 timmar, det var välbehövligt. Efter jag slutade skolan så gick Elin och jag ner på stan en sväng och jag köpte mig en svart Tommy Hilfiger basker som jag spanade in i fredags. Så nu är den min och jag hoppas den kommer väl till användning nu i höst och vinter.

Det var "ettornas dag" idag från 13-16, men det var inte sådär kanon roligt så Sandra, Josefin och jag åkte hem istället.

Nu ska jag plugga så att jag slipper göra så mycket när jag kommer hem efter dansgruppensträning. Vill bara ligga och kolla på TV och läsa någon tidning då. Känns som om jag aldrig har tid för något sånt längre. Ändå tränar jag bara två dagar i veckan istället för fyra nu, men det är bara för att vi har en hel del att göra i skolan tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback