8-åring som diggar Benny Benassi?

Insparken igår var riktigt rolig! Så det var röj hela kvällen. Under kvällen togs det en massa bilder av en vimmel fotograf från Efterfesten. Jag äger ju själv inte Efterfesten, men Hanna har det så när hon kommer hem nu ikväll så ska vi kolla på dem.

Har varit på moppekurs nästan hela dagen idag så nu har jag suttit och övat lite till teoriprovet. Teoriprovet äger rum imorgon, körningen också. Jag hoppas att det kommer att gå vägen och att Gud är med mig under den tiden!

Jag var inne på You Tube en sväng nyss och då satte jag på lite Benny Benassi och min 8-åriga kusin Arvid tyckte att Satisfaction var jättebra, haha. Nej, nu ska jag kolla på film med lillkillen!

Kommentarer
Postat av: mowgli

hahaha, go kusin! de är så härligt när man inte vet va de sjunger, å upptäcker det låångt efterår. som jag och agnes, vi dansade jämt till rednex "The way I mate".. någon som är förvånad?? XDXD hur känner du för en fika snart? massa pussar

2007-09-01 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback