17/9

Åt en ur go fisksoppa och nybakt bröd för en stund sedan, det satt fint kan jag meddela. Innan dess pratade jag med min Batman kompanjon Lovisa, det var mys.

Har fått gjort en del matte idag, så nu har jag inte lika mycket tills på fredag vilket känns skönt. Har glömt av att plugga till Historia redovisningen, så det ska minsann göras nu. Efter det blir det nog att lägga mig och läsa nya Solo som min mamma och pappa köpte till mig idag. Även fast jag varit hemma och varit sjuk så tycker jag att det faktiskt varit en riktigt mysig dag och jag har hunnit med en del. Så nu har jag lite nya krafter inför skolan imorgon!

Har glömt att berätta att även förra veckan shoppades det en del! Ni är väl inte förvånade?
De plagg som nu är nya tillskott (har nästan fått allt av mina älskade föräldrar) till garderoben är följande:
Svart V-ringad finstickad Tommy Hilfiger tröja, som jag fått av min kära far och mor.
Vit bas topp
Jeanskjol med högmidja
Svart ryskinspirerad sjal (en sådan med blommor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback