Ytligt? Ja...

Har nyss städat upp lite i mitt rum, det är lika bra att göra det innan det ser ut som en bomb. Nu lät jag väldigt ordningsam och att jag ofta har ordning i mitt rum, men det är en stor lögn. Sanningen är den att det ofta ser ut som en bomb, fullt med väskor och kläder lite här och var. Oftast blir det så att mamma får spader på mig och tar tag och städar rummet åt mig, haha. Nu på de senaste så har jag faktiskt haft ganska bra ordning i rummet, det är mycket trivsammare då.

Gick ner till tvättstugan innan för att börja leta fram kläder. Hittade lite som jag vill ha med, men det är så svårt. Jag har ingen aning om vad jag vill ha med mig. Det står att man ska ha med sig oömma kläder, men att gå runt i lite halvtaskiga kläder är liksom inte jag. Man vill ju ha med sig lite schyssta kläder, men kanske inte det allra finaste man har. Hm...det här är svårt. Dagens I-landsproblem eller till och med veckans. Ytligt? Ja, men så ligger sanningen till. Imorgon så ska jag ta och tona mitt hår hade jag tänkt, samt att färga ögonfransarna. Jag kom nämligen på den lysande idén att man kan färga ögonfransarna, så slipper man ha en massa smink när man är i Taizé, annat blir det i Paris. Den idén hakade Lovisa också på. Tänkte tona håret innan jag åkte till Stockholm, men så blev det inte. Är lite små trött på mitt hår nu, så en lite mörkare toning hoppas jag på att piffa till det lite. I 8:an så intensivtonade jag mitt hår mörkare och trivdes i det, så jag får hoppas på att det blir så nu med. Ska försöka ta och sola på fredag efter skolan tänkte jag också. Låter som om det kommer bli världens makeover innan jag drar till Frankrike, haha. Vem vet, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback