Vikt mig 31352 gånger av skratt, fått flashbacks från i somras...

Före action
Johan, Katta (Katarina), Lovisa, Sofia, Anders, jag, Tobbe, Anton, Mimmi,
Adam, Tom, Eva. Tyvärr kom inte My, Axel och Patrik med på detta foto.
Kort förklaring varför jag har en kudde under tunikan:
Jag var Maria som skulle föda Jesus (Anders) och Tobbe var Josef.


I förmiddags så ringde Johan mig. Det är nämligen en kyrkhelg ute i Saltsjöbaden denna helg så att han var där. Idag så skulle alla ledare göra lunch, så hela ledargänget, utom jag, var där. Måste erkänna att jag var riktigt avundsjuk på honom som var där och var med, samt att vara med de andra.
Allt verkade i alla fall vara i sin ordning, till exempel:
Anders hade sagt till Tobbe att han skulle få 50 kr om han åt en boll med smör (detta hakade självklart Tobbe på, men bangade efter några tuggor), Anton spelade på pianot, Maria hälsade så gott till mig, Lovisa hälsade inte. Även fast Lovisa är "stoneface" när vi leker "Älskling, älskling", så vet jag att hon inte är lika hård inombords, hahaha. Där fick jag väl till det Lovisa? ;) Har bott i samma rum som henne i två veckor så jag vet minsann ett och annat om min Batman kompanjon.

Även fast jag inte var där, så kunde jag ändå se allt i det minsta detalj när Johan pratade med mig. Kändes nästan som om jag var där själv. Om jag hade varit där så hade jag antaligen vikt mig av skratt 31352 gånger om av Anders alla påhitt, kännt mig hemma, fått flashbacks från i somras och mått som en prinsessa bland mina kära vänner! Nu är det bara två veckor kvar tills jag får träffa dem!

In action
När man minst anar det så kan vi freaka ur! Anders är så klockren på denna bild med

papper lindat runt sig som en blöja och sedan "The 1" skrivit på kroppen. By the way, så var det bakom eken som jag födde honom ;) Konfirmander (ni ser baksidan av några) fick nog sig ett gott skratt när de hörde ljud från "förlossningen", haha.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vilka underbara minnen vi fick med oss hem från Strömstad i år! Alla galna upptåg och alla mysiga andakter. Tyvärr var inte jag heller med idag, berättar varför senare.. Tänkte att jag skulle ringa dig imorgon? Tror du att du orkar prata med en gammal vän..? :) För jag förstår om du behöver vila! Men hoppas vi kan höras mer imorgon! SAKNAR DIG SÅ! Pusspuss!

Postat av: Emma

Det är bara att ringa! :D Jag har vilat sedan i onsdags så nu får det vara slut på vilandet! ;)

2007-10-14 @ 13:07:40
URL: http://lillaemms.blogg.se
Postat av: Lovisa

Haha, japp, där fick du till det! ;) You know me!

2007-10-15 @ 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback