Värsta fashion?

Ledare
Mimmi, Johan, Adam, Cinna, jag, Tobbe, Anton

Nu en tid fram över kommer det att komma en hel del bilder. Lade in en massa här på bloggen igår, så det kommer att komma en eller flera varje dag. Än så länge är det bara bilder ifrån konfalägret, som jag var ledare för i somras, men det får ni stå ut med. Det är bilder som väcker en massa minnen.

Det som jag ska göra idag är att fräscha till i mitt rum. Måste ju fräschas upp efter att jag varit sjuk, efter det så ska det pluggas. Har ju ett spanska prov som jag inte gjort, matteläxa och geografi. Så det är inte överdrivet mycket att göra. Vet att vi hade historia och svenska tills på tisdag, men har tyvärr inte de böckerna hemma. Sandra, är det massa andra läxor vi fått?

Just nu lever min hy sitt egna liv kan jag tala om, den är katastrof! Eftersom jag varit sjuk, så har jag inte kunnat ta hand om den och det visar minsann resultat. Usch...

Känner mig verkligen tom på inspiration när det gäller kläder. Känns som om jag inte riktigt orkar bry mig om vad jag har på mig. Det finns saker i garderoben som jag inte använt på ett bra tag, vilket är synd. Får ta att börja använda dem, samt försöka hitta lite inspiration. En klasskamrat sa till mig för några veckor sedan att alla sa att jag var värsta fash(fashion). Det värmde, kan jag tala om. Förresten, någon som är fashion är Mimmi som ni ser längst fram på bilden, även min kära vän Sofia!
Jag känner för nya fräscha höstgrejer, men vet inte riktigt vad jag vill ha. Här hemma känns det nästan meningslöst att titta eftersom det inte finns så roliga butiker. Är lite sugen på att sy någonting också, skulle vilja ha en vippigkjol. Hm...vi får se hur det går med den planen.

De flesta har börjat använda stövlar nu, eller har använt en längre tid, men jag är inte en av dem. Jag håller fast vid mina tunnare skor så länge som det går, haha. Snart får väl jag överge mina kära vita Converse som jag använt flitigt ett bra tag nu. Måste köpa mig ett par nya höstskor och stövlar. Har sett ett par svarta i lack från Vagabond, men de finns tyvärr inte här hemma.

Just det, städa var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback