Vandrande piller

Nu var det dags att ta sin medicin igen. Tar den 3 gånger dagligen med 8 timmars mellanrum, känner mig som ett vandrande piller typ. Ska äta pencilinet enda tills på fredag, alltså sammalagt i 10 dagar, sedan är det över. Innan åt jag alvedon också, så var det många tabletter som skulle sväljas. Det var jobbigt eftersom jag knappt kunde svälja vanlig eller dricka, inte äta för den delen heller.
Har gått ner 3-4 kg nu när jag varit sjuk. I fredags åt jag min första middag sedan i tisdags, det var gott kan jag lova! Kunde nämligen inte äta förens då. Haha, pappa försöker typ göda upp mig nu för att han tycker att jag ser lite för mager ut. Så igår kom han först in och bjöd på chips, sedan så ställde han en skål med ostbågar på mitt skrivbord, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback