Utmanad

Fick en utmaning av Sofia igår och den bestod av att man skulle säga sju sanna saker om sig själv, så here we go!

1. Jag spelade fiol när jag var mindre, närmare bestämt i ca 6 år.
2. Förra sommaren så fotade jag för Koppartrans, deras vår/sommar kollektion som var ute i butikerna i våras.
3. Det är sällan jag är sur, utan har nästan jämt ett leende på läpparna.
4. Har sjungt i kör i ca 8 år. Sjunger tyvärr inte i kör längre, men tycker om att sjunga otroligt mycket.
5. Jag är otroligt utåtriktad och när jag kommer igång att prata så går det inte att få stopp på mig.
6. Om jag ger mig in i någonting eller ska göra någon uppgift så gör jag det alltid helhjärtat.
7. Har hela mitt liv varit svag för nallar, har en stor samling hemma.

Kommentarer
Postat av: mowgli

nytt vinnande koncept: du och jag på felan XD
annars kan du dra med till min kör, du och jag och tanternaXDXDXD
pusspuss

2007-10-23 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback