Ta tillfället i akt

Jag vid Norr Mälarstrand
Jag efter att ha ätit på M/S Gärda vid Norr Mälarstrand förra sommaren

Idag har jag huset för mig själv enda tills ikväll, det är absolut inte fel. Ska verkligen ta detta tillfället i akt, men vet inte riktigt hur. Jag var inne ett tag på att jag skulle ta mig en promenad i det fina vädret. Solen skiner nämligen och det är verkligen en perfekt höst dag, det var det även igår. Vet inte om jag är så sugen på att ta en promenad, det är otroligt skönt, men det finns inte så många roliga ställen att gå till. Det perfekta skulle vara om man bodde nära vattnet.
Om jag bodde i Stockholm så skulle jag antingen tagit mig en promenad vid Norr Mälarstrand på Kungsholmen eller gått en promenad ute i Saltis (Saltsjöbaden). På vissa ställen ute i Saltis är det verkligen vackert. Gillar att det ligger så nära vattnet, perfekta promenad möjligheter. Man får inte bara en förhoppningsvis uppfriskande promenad, utan också få se en massa sagolika hus. Det är helt galet hur stora en del hus är och fina är dem!

Hm... det blev lite svårt det här. Kanske ska ta att äta frukost först och sedan bestämma mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback