Syndigt gott!

Just det, glömde berätta att jag var med i tidningen igår. Tränade en idrottskola i cheerleading, så då kom jag också med på en bild. Bilden var inte så liten om man säger så, haha. Så checka gårdagens tidning!

Nu är packningen under kontroll och det är skönt! Det enda som behöver göras nu är att lägga in lite nya sköna låtar på min kära iPod, packa ner lite smink/smycken och de läxor som ska med. De sist nämnda hade jag gärna sluppit ta med. Tänkte ta med min bärbara dator faktiskt så jag kan underhålla mig lite plus nya VR och Östermalmsmorden.
Proppade nyss i mig lite toffifee och innan dess hemmagjorda hamburgare. Mums, säger jag bara! Serri(min och Sandras förkortning på seriöst, haha), toffifee är syndigt gott! En hel sån kartong framför mig och den är slut på några minuter!

Kollade på hur vädret skulle vara i Stockholm imorgon och det ser ut som om det ska vara molnigt. Jag hoppas på att det ändrar sig så att de bli sådär höst mysigt med solsken istället! Det återstår att se, kanske bloggar lite när jag är i Stockholm, vem vet, vem vet... Kom på att kameran kan vara roligt att ha med sig, den får jag inte glömma!

Vet inte riktigt vilken väska jag ska ha med. Hm...det blir nog min kära Mulberry som funkar i ur och skur! Den är verkligen en favorit!
Här nedan ser ni väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback