Renovering av mig själv

En av de bästa sakerna med att ha hela huset för sig själv är att man kan spela musik hur högt man vill utan att någon gnäller. Det är verkligen underbart när man kan vrida upp volymen på stereon när man hör en skön låt och sedan shaka rumpa om man så vill.

Hur har jag tillbringat dagen då?
Jo, jag tog det lugnt på morgonen och åt en sen frukost. Den bestod av lite grovare bröd, chevre ost med honung ringlat över plus ett glas annanas juice. Åh, det vattnas i munnen när jag tänker på mackorna. Chevre ost och honung är otroligt gott!
Efter det lade jag en ler ansiktsmask och medans den torkade så läste jag Klick. Efter ansiktsmasken bar det av in i duschen där kroppen peelades och håret fick sig en inpackning också. Så en renovering av mig själv gjordes alltså. Istället för att ta på mig mjukisbyxor som jag annars skulle gjort så tog jag på mig mina älskade Seven jeans som jag inte använt på ett tag. Till det slängde jag på mig min rosa Ralph Lauren t-shirt jag fick jag min kära vän Johan när jag fyllde år. Alltså sköna kläder.
När jag var färdig fixad så lade jag mig i soffan och läste "Östermalmsmorden" tills jag blev för trött och tog mig en power nap. Vaknade sedan till liv efter 45 minuter och efter det kollade jag lite på TV och nu sitter jag här. Ska faktiskt slita mig ifrån datorn och göra mig en smaskig sallad nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback