Pluggar varje dag?

Folk
En massa folk. Min nära vän Clare ser ni bredvid mig på bilden.
Båda ler väldigt mycket så antagligen så har någon sagt något kul, haha.

Kom hem från skolan för en timma sen ungefär och jag är riktigt trött. Det blev inte att jag fick göra något prov i spanska idag för att de fanns ingen sal som jag kunde göra det i så att jag ska få andra uppgifter istället och det känns bra. Trodde att jag skulle få en läxfri dag, men där trodde jag fel. Har några frågor i geografin som ska göras och även några i historian, inte så jobbiga dock. Ska iväg på teater med klassen kl. 19 idag, har glömt av det. Angels in America tror jag att den hette. Så nu innan jag ska iväg så ska jag plugga, käka och sedan ta mig en power nap! Shit, det känns verkligen som om jag pluggar varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback