Playman kalas!

För en stund sen så kom jag hem från Playman "kalaset", måste säga att det var riktigt kul!
Innan dess så har jag varit en lite små stressig dag. Var bara hemma en snabbis efter skolan och räknade lite matte sedan bar det av ner till stan då jag skulle möta mamma. Efter det åkte vi ut till Knalleland för att Vero Moda hade en klubbkväll. Där inhandlades en jättesnygg svart kofta. Sprang även in på Kicks och köpte toning. Mamma började tona håret på mig och sedan så insåg vi att en inte skulle räcka och då var det bara att tvätta ur det. Lite tog det, men inte så mycket. Så imorgon efter skolan så ska jag köpa ny toning, fast denna gång två stycken.

Något packande blev det inte idag. Hade nämligen tänkt det, men tror att jag ändå har koll på läget, hoppas det i alla fall. Nu ska jag fortsätta räkna matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback