Off

7 läxor och ett prov avklarade redan avklarade, ett prov kvar. Det är därför jag varit ganska så off de senaste dagarna. Har inte hunnit svara på mail och knappt haft något annat än plugg i tankarna. Svar på mail kommer, det lovar jag!
Skulle se på DH igår, men såg bara i 20 minuter. Sedan kröp det i kroppen på mig och jag kände att jag var tvungen att plugga. Veckan i Frankrike kommer verkligen att vara välbehövlig, kunna släppa allting.

Som svenskaläxa häromdagen skulle vi skriva en miljöbeskrivning och jag skrev om stranden i Strömstad. De som var med på konfa vet exakt vilken jag menar. Blev väldigt nöjd med den, så jag tänkte att det kunde vara kul att lägga in den på bloggen. Känner att jag behöver liva upp den lite. Den handlar ju för det mesta bara om mitt liv och mitt liv är inte alltid det roligaste, haha. Well, well det ni är ju inte tvingade att läsa ;)

Som vanligt idag så har jag tränat min dansgrupp. Körde ganska så hårt med dem och man märkte på dem att de var ganska slut efter träningen. Stackare, haha. Efter det så hämtade pappa mig med moppen och så körde jag en sväng. Skämms nästan för att säga att jag knappt kört. Blir aldrig att jag får tummen ur även fast det är riktigt roligt. Som kompensation för att jag inte kört så mycket körde jag en del nu ikväll. Skulle bara köra runt lite här i området, men det blev en bra sväng. Pappa hade åkt ut med bilen och letat efter mig eftersom han bara trodde jag skulle ta en liten tur, hahaha.

Nu ska jag ta mig en dusch efter det plugga(suprise) matte och sedan ta det lugnt. Ska inte gå och lägga mig för sent idag för jag är verkligen behov av sömn. Måste ju vara utvilad inför Playman kick offen som vi ska ha i skolan imorgon, haha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback