Lite hallon sorbet också, tack!

Mmm...supergod köttfärspaj ligger i tryggt förvar i min mage. Lite hallon sorbet skulle vara grädden på moset. Hallon sorbet och sedan plugga, det kör vi på!
Seriöst, mina svarta HM jeans har blivit galet stora. De bara hänger i baken på mig samt så är de ca 3 cm förstora i midjan, vet inte vad som hänt. Har i och för sig tappat några kilo, men ändå, haha. Får ta och tvätta dem och hoppas på att de drar ihop sig.
Haha, utanför mitt fönster just nu så ser jag prällen som arbetar i kyrkan där jag bor, undra vad han ska göra här. Han gick mot vårt hus, men jag har inte bestämt något samtal. När jag väl är inne på präster så måste jag säga att Maria som var präst på lägret nu i somras var grym!
Just det, plugga var det...


Kommentarer
Postat av: mowgli

telefonen var lite för tyst ikväll, men fick din förklaring :P imorrn är jag på körövning från typ halv sju till nio (?) vet inte riktigt när den slutar.
men hoppas du ringer ändå!
pusspuss

2007-10-17 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback