Kraftig halsfluss

Jag har gått och blivit riktigt sjuk, det enda jag gör är att sova.
I tisdags satt mamma och jag 3 timmar på akuten, men gav sedan upp. Så igår var pappa med mig hos läkaren istället och det visade sig att jag har kraftig halsfluss och får inte gå till skolan förens på måndag, eftersom det är väldigt smittsamt. Jag kan knappt dricka och äta eftersom jag knappt kan svälja eftersom det gör så ont. Skulle vilja dricka glas vatten och äta en massa, men får inte i mig det. Är helt igen täppt i näsan så att jag måsta andas med munnen, vilken gör den sjukt torr. Att inte kunna dricka så mycket på det är ingen härlig kombination. Nej, nu är det slut med mitt klagande och ska bege mig till soffan igen...

Kommentarer
Postat av: sandra

Emma hur mår du har du blitt något bättre?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback