Huvudstaden, här kommer jag!

girlisious
Ledarlaget i 6-kampen som bestod av: Mig, Sofia, Maria & Ulrica

Var ju som sagt på teater igår och det var nice, den var lite speciell, men inte dålig.

Har inte hunnit med att göra så mycket idag faktiskt. Mamma och jag uträttade några ärenden efter skolan och sedan så gick jag och lade mig när jag kom hem. Ögonen gick i kors på mig, haha. Vaknade vid 19-tiden och sedan dess har jag suttit här, samt pratat i telefon med min kära vän Louise även kallad Mowgli, haha. Alltså den tjejen är ju verkligen en 10-poängare, så sjukt skön! Hon ska också till Taizé och ska presentera henne för alla mina kära Stockholms vänner.

Någon annan som är sjukt skön är min kära klasskamrat Sandra. Det går inte en dag utan att man får sig ett as garv när man är med henne. Hon förgyller banne mig skoldagarna! Checka gärna in hennes blogg, den finner ni bland mina länkar. Hon skriver ofta om kärlek och om allt som hör där till!

Har glömt nämna det, men imorgon drar jag till huvudstaden! Så jag ska alldeles strax börja packa. Ska verkligen bli underbart att komma iväg, slippa tänka på skolan. Tyvärr har jag en hel del plugg till nästa vecka, men ska försöka göra en del på tåget hem. Tåget dit kommer jag att vara så sjukt trött så jag kommer bara att sova. Tåget går kl. 05.10 och vi är framme kl. 08.30. Kommer vara helt död på morgonen när jag ska upp, men det är det värt! Det är min mamma, mormor, min gravid moster och jag som ska åka. Ska mysa en massa med mitt älskade gudbarn Leo när jag kommer upp!

Imorgon så ska jag käka lunch med Sofia, sedan så ska jag höra av mig till Lissie idag och fråga om vi kan träffas på eftermiddagen eller kvällen. På lördag så ska jag fika med Lovisa och sedan kanske träffa Paul eller så blir det någon annan. På söndag sedan så ska jag fika med Ida och förhoppningsvis Amanda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma din lilla pingla vad söt du är, du förgyller mina skoldagar med när inte du är där känner jag mig looonely hahaha=P
have fun in stockholm, I´m avundsjuk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback