Honungsvatten

Har gjort i ordning mig honungsvatten med citron i, hoppas att det ska göra min hals mer fit for fight. Har verkligen inte ork att bli sjuk igen. Om mandlarna är lika svullna imorgon ska jag gå till skolsköterskan.
Mamma sa: Du kanske börjar få påssjukan? 
Jag kan meddela att jag skulle få spader då. Härlig syn det hade varit för folk! Att tänka mig med påssjuka gör mig lite full i skratt, haha. Jag hoppas att jag får slippa det besväret. Ska dricka upp resten av mitt honungsvatten nu och duscha. Efter det krypa till sängs och kanske läsa "Östermalmsmorden". Har inte kommit jättelångt i den, men än så länge är den minsann lovande!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Emms, I miss you in school=) se till och krya på dig nu gumman så du kommer på fredag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback