France, here we come!

Alla igen
Några från konfan. Jag ser väldigt sur ut och Johan ser väldigt rädd ut, haha.

Var ju nere på stan och fikade med Mikaela, det var riktigt kul att träffa henne igen och prata en massa. Måste ju säga att jag saknar henne i skolan ibland. Fixade även lite små ärenden på stan nu inför France, så jag tror att allt ska vara fixat nu, vore ju synd annars. Köpte ny toning, så nu håller den på att värka. Undra hur resultatet blir...

Detta blir nog antagligen det sista inlägget innan jag åker. Som ni säkert inte har missat så är jag obeskrivligt taggad! Ska bli underbart att tillbringa en vecka i Frankrike (Taizé & Paris) med mina kära vänner från Saltsjöbaden. Packningen är inte riktigt klar än, men det är inte så jättemycket kvar. Som vanligt så packar jag sista dagen, men det har väl tjusning det också.

Ha ett underbart lov nu allihopa för det ska jag ha! Här kommer ett litet meddelande till Sandra/Sandor: Festa åt mig imorgon också! Nästa gång då ska jag banne mig komma, även fast jag är sjuk, haha!
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback