Ashley Olsen, make up & Sephora

Ashley     Ashley Olsen

Jag tycker att Ashley Olsen ser otroligt bra ut på dessa bilder!
Den högra bilden fastnade jag för ett litet tagsen och kan inte släppa den. Tycker att hon ser otroligt fräsch ut på den bilden. Hennes make up är otroligt snygg! Den är neutral, men det är ändå något speciellt med den. Tycker att det är snyggt med bronze och ganska neutrala ögon.
På den vänstra bilden kör hon med också med bronze, men med sotade och markerade ögon.
Otroligt snyggt det med! Så skulle jag verkligen kunna tänka mig att se ut vid något speciellt tillfälle.

Jag själv använder inte så jättemycket smink, utan brukar väl köra lite på den make upen som Ashley har på den högra bilden. Använder endast mascara och rouge. Mitt rouge från Sephora kan man använda som bronze puder så då brukar jag svepa det lite över pannan, nästan och hakan. Man får lite fräschare färg i ansiktet då tycker jag. Så det är väl lite min signatur make up.

Är jättesugen på att köpa nytt smink, men jag vet inte vad. Jag är inte i så stort behov av det heller måste jag erkänna. Om vi får tid att besöka något av alla Sephora som finns i Paris, så ska jag verkligen göra det. Tycker att deras smink är riktigt bra! Tyvärr finns det ju inte så Sverige, så man får passa på när man är utomlands. Mitt rouge därifrån börjar ta slut och börjar få lite smått panik över det eftersom jag trivs så bra med det. Så jag håller tummarna inför Paris.

Om 3 veckor så är jag faktiskt på väg till Frankrike. Längtan är stor!

Kommentarer
Postat av: Diana *^¤

Hon är jättesnygg på båda bilderna, det rä svårt att välja vilken är snyggast, haha.
Man får utnyttja alla tillfällen man är utomlands och på flygplatser; det händer ibland att man står där i kön och tänker: ska jag verkligen köpa tre stycken YSL Touce Éclat?...hmm...Det är dyrt...men skulle vart dyrare..hmm...
Och min kompis är faktiskt i Frankrike just nu!! Hon var där under Paris Fashion Week till och med!! Avund så det inte går at tala om...
haha
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback