Alla andra kvällar

Som alla andra kvällar denna vecka, så har denna kvällen gått åt till att plugga. Denna gång till matteprovet imorgon. Jag är verkligen trött på skolan just för tillfället, i alla fall läxorna. I skolan är det ganska lugnt, men det är läxorna som gör att jag får spader på skolan. Som tur är så har jag mina kära klasskamrater som livar upp dagarna med både det ena och det andra.

Imorgon så ska jag fika med Frida efter skolan, har inte träffat henne sedan hon åkte till England och det är otroligt längesedan. Ska bli mysigt att träffa henne. På kvällen så ska jag faktiskt bara ta det lugnt. Kommer knappt lyfta ett finger. På lördag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, men det återstår att se. Känner mig så himla tråkig, de två senaste helgerna har jag bara tagit det lugnt, varit hemma och myst. Tycker att det kan vara riktigt skönt. Många känner press att gå ut varje helg eller att de måste hitta på något jättekul, men så känner inte jag. Om man går ut varje helg så blir det ju inte riktigt att man uppskattar det lika mycket som om man går ut lite då och då.
Rätta mig om jag har fel, men så tror jag att det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback