06.58

Klockan är 06.58 och jag har redan tagit på mig, när hände det senast att jag va så snabb? Ska bara ta lite mascara och svepa lite rouge över kinderna, sedan är jag klar.
Det har varit lite dålig uppdatering på bloggen de två senaste dagarna, men ska ta igen det idag hade jag tänkt. Har nämligen inga läxor tills imorgon, inte vad jag vet än i alla fall.
Var på utvecklingssamtal igår och det gick toppen. Alla lärare var kanon nöjda och jag var så gott som exemplarisk, sånt gillar vi! haha
Åh, nu kom "Only you" med Danny och Therese på radion, tycker att den låten är grym! Nej, time to eat breakfast, har spanskaprov senare idag och hoppas att det kommer att gå bra! Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback