Tre år och inte tre månader

De senaste dagarna har jag tillbringat på BT med Sandra, Elin och Fanny. På BT är det ganska så roligt, eller de är väl mina kära vänner om gör det kul. Oj, oj, oj, vilka tjejer säger jag bara, de går inte av för hackor! De är verkligen helt amazing, snacka om att de kommer att göra gymnasietiden till något otroligt kul. Vi pratar om allting med varandra, men det slutar alltid till att vi hamnar på ett visst ämne, haha. Igår bekände vi vad vi tyckte och tänkte om varandra i början. Sådant gör folk efter att de känt varandra i ett år, vi kör istället på tre månader. Igår sa jag till dem att de kändes som jag känt dem i tre år och inte tre månader. De senaste dagarna har jag verkligen insett vilka kanon tjejer jag hänger med och framför allt vilken underbar skola jag går i! Ja, som ni förstår så är allt verkligen tip top!

Något som kanske inte är tip top är min kära hy just nu, den lever sitt egna liv om man säger så. Okej, så farligt är det inte, men om man brukar ha rätt bra hy så är ju några kvisslor här och där mycket, haha.

Egentligen så borde jag ha forsatt att skriva på rese repotaget vi ska skriva i geografin idag, men jag har inte orkat. Istället så har jag tränat min dansgrupp, en idrottskola och pratat med älskade Clare. De senaste veckorna har bara bestått av pluggande varje dag och tillslut orkar man inte. Som tur är så har jag inte så mycket denna veckan eftersom jag är på praktik. Repotaget ska vara inlämnat i slutet av veckan så det blir väl att jag gör det mesta imorgon, men då ska vi i Flugan lussa på Grand Hotel på kvällen. Så det bästa vore ju om jag lade mig i sängen med min bärbara och skrev lite, det var ju faktiskt en ganska bra idé. Ja, så får det bli att jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback