Tillbaka till det gamla vanliga

Käckt, då var man tillbaka till det gamla vanliga. Alltså att man måste plugga varje dag, jag får spader när jag tänker på allt vi har! På fredag har vi spanska prov, tills imorgon ska ett visst antal sidor i en engelska bok vara utlästa, samt att vi har mattetal tills på fredag. Om någon är sugen på att byta så är jag väldigt öppen för förslag. Avskyr att det är så mycket hela tiden, man kan nästan aldrig koppla av längre för att man har alltid något man måste plugga på. Det är bara att bita ihop och försöka se positivt på det även fast man bara vill skrika och riva böckerna itu.
För några veckor sedan så hade jag ett historia prov som jag tyckte att det kändes kanon på, svarade på alla frågor och kände mig säker. Fick reda på resultatet idag och blev otroligt missnöjd. Bara för att en sak gick lite sämre så känns det som om allt går åt skogen fast det inte gör det. Usch...

När jag ändå är igång med klagandet så kan jag ju berätta att jag hade sovmorgon till klockan 9.30 idag, men våra klasskamrater hade inte berättat det för oss som var på BT, så vi kom till skolan kl. 8. Då blev jag otroligt sur!
Nej, nu får det vara slut med mitt klagande för idag. Vidare till spanskaboken och tyvärr blir det att jag får slippa Ugly Betty och Desperate Housewives idag.
En sak som har förgyllt dagen var när jag var hemma hos en av mina bästa vänner och fikade, Anna, eller vi var i hennes pojkväns nya lägenhet rättare sagt. Hennes pojkvän, Alexander, bor bara 3 minuter från mig, så det är toppen. Måste bara tillägga att de är ett så otroligt sött par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback