Taggad inför party!

Dagen idag har bestått av väldigt många skratt. Det började i skolan att jag flummade ur lite titt som tätt, sedan när jag var med Linda efter skolan. 
Mötte Linda vid kl. 16 för att vi skulle gå och ta blodprov innan vi ska få våra mineraltabletter eller vad det är, alla i cheerdansen ska få det. Direkt efter att vi gjort det så åkte vi till Knalleland, där började vår jakt efter bodys. Vi hade nämligen tänkt att vara "aerobicstjejer" på maskeraden imorgon. Efter att ha provat några olika och vikt oss av skratt ett antal gånger kände vi att vi skippar vår idé och tänker ut något nytt. Jag var ganska så lugn, men Linda fick typ panik när vi inte visste vad vi skulle vara. Efter många om och men så hittade vi guld glitterhattar som vi köpte, sedan även guldiga hjärtörhängen, ni har säkert sett dem på HM. Till det så ska vi köra helsvart. Det blir ju inte något speciellt som vi klär ut oss till, men att man ändå har försökt lite. Det är verkligen otroligt svårt att komma på vad man ska va! Man vill vara utklädd, men samtidigt inte ha på sig en monsterdräkt eller liknande, haha. Det tog lång tid när Linda och jag irrade runt, kom inte hem förens vid kl 20 eller något. Så nu ska jag räkna matte, usch...

Jag är riktigt taggad inför partyt imorgon måste jag säga! Har varit sugen på att dansa hela dagen, detta är något som Sandra bl.a. fått stå ut med, haha. Så imorgon så blir det att dansa för hela slanten! Innan dess så ska jag hem till Linda. Där så ska vi äta, fixa i ordning oss och parta lite innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback