Sovmorgon

Sofia & Emma
Min älskade vän Sofia och jag är på väg till Oyak


Det har verkligen varit underbart med sovmorgon! Jag gick upp vid kl. 8.15 och då när jag kollade ut genom mitt fönster så möttes jag av att det kommit mer snö. Lite små mysigt måste jag ju ändå säga att det är...
Det har varit skönt att inte behöva stressa innan skolan börjar nu utan bara tagit det lugnt. Har kikat lite på nyhetsmorgon, hunnit ta god tid på mig för att klä på mig, äta frukost och att suttit här.
Hm...funderar på om jag ska gå till skolan eller och jag ska åka buss? Hade tänkt att antingen gå till eller från skolan. Det får nog bli till, det är ju så himla härligt väder ute!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va mysigt att det snöar hos dig också! Jag vaknade också nyss av att min lillebror sprang in till mitt rum skrikandes "Fia! Det snöar, det snöar!" :) Jätte mysigt måste jag säga!

Åh, jag älskar den bilden som du publicerade idag! Den ser sådär gammaldags ut med "sepia" färgen men den största anledningen till att jag gillar den så mycket är ju för att det är en bild då både du och jag finns med tillsammans

Postat av: Sofia

*morr* nu börjar blogg.se krångla igen :( Aja den skulle stå en annan kommentar längre ner, men du förstår nog vad jag menar om jag skriver ut ett

2007-11-13 @ 09:34:45
URL: http://goldenpearl.blogspot.com
Postat av: Sofia

Men hallå? Varför vill de inte publicera mitt ♥ :( Aja hoppas den kom med nu iaf!

2007-11-13 @ 09:35:58
URL: http://goldenpearl.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha ojdå, det blev visst 4 kommentarer idag :) I hope you don't mind!

2007-11-13 @ 09:36:56
URL: http://goldenpearl.blogspot.com
Postat av: mowgli

Åh... Taize

2007-11-13 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback