Missa inte!

Gänget
                                     Nästan hela ledargänget vid Eiffeltornet

Pratade nyss med Tessan och bestämde lite om hur vi ska göra imorgon och så, alltid lika roligt att prata med henne. Hon berättade lite kul saker som Leo bus, ska bli mysigt att träffa min lille favorit!
Anledningen till att jag åker till Stockholm denna gången är för att det är återträff för sommarens konfirmander, men vad jag har förstått så kommer inte alla, vilket är väldigt tråkigt. Även fast alla kanske inte kommer, så kommer vi ha kanon kul tror jag! Eller vad säger ni? Ser verkligen fram emot detta, träffa sommarens konfirmander som man inte träffat på jättelänge plus att träffa mina älskade vänner.
Efter återträffen på lördag (vi ska sova över ute i Saltis) ska jag umgås med Tessan, Leo och Henke (min extra familj), sedan på kvällen så ska nästan alla vi som var i Frankrike tillsammans hem till Johan, det blir mysigt. På söndagen sedan så åker jag inte hem förens kl. 17.15 och då hela dagen ska jag mysa med Leo och dem en massa! 

Detta kanske blir det enda inlägg jag skriver innan jag åker, ska nämligen fortsätta att plugga spanska och sedan packa vad som ska med i helgen.

Om ni har Borås Tidning hemma så får ni inte missa sidan 18 i första delen! Det är nämligen så att vår artikel som vi skrev när vi praktiserade förra veckan har publicerats. Första gången en artikel man skrivit publiceras är verkligen något speciellt, så missa inte att läsa detta!

Kommentarer
Postat av: sabine

naaaaw johan (A) hihi

Postat av: Anonym

mysigt gäng på bilden tihi!
jag har föresten skapat mig en ny blogg
lilla emms :)

2007-12-01 @ 13:48:23
URL: http://elonsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback