Irriterad till max!

Åh, ni vet inte hur irriterad och arg jag är, snart får jag spader. Som jag nämnde igår så skulle ett grupparbete vara inne idag. Vi hade nästan allt klar förutom att en artikel skulle skrivas rent och delas in i spalter m.m. Detta skulle en i vår grupp göra, men gör han det då? Nej, det jag får i handen av honom är att han skrivit artikeln som en helt vanlig text med rubriken "Artikel". Tror ni att jag fick spader då? Han och en annan kille skulle fixa denna artikeln, men det har de inte gjort. De har knappt gjort någonting på detta arbete vi haft utan att Sandra och jag har fått göra det mesta. Aldrig att jag kommer vara i samma grupparbete som de mer! Jag är så otroligt irriterad på dem så att jag skulle kunna strypa dessa två långsamt!
Har ni också råkat ut för att det bara är några i ett grupparbete som gör allt och de andra gör ingenting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback