Ingen botten?

Skoldagen idag var ganska seg måste jag säga. Jag var galet trött när klockan ringde imorses och inte blev det så mycket bättre under dagen. Som tur var så var dagen inte så lång, slutade klockan 14.05. Sedan dess så har jag bara varit hemma, typ käkat och suttit vid datorn. Har käkat en del, men är fortfarande inte mätt. Det känns som om min mage inte har någon botten. Får väl ta att gå och länsa kylskåpet och frysen igen. Får ladda riktigt inför min första träning på 3 veckor, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej skorpan!!
måste träffas! har en del saker om en viss Jean-Leon som du inte hann få reda på... haha.
jag går också runt och är vrålhungrig hela tiden! får kanske äta när vi träffas. pusspuss

2007-11-05 @ 16:20:05
Postat av: sandra

Haha emzor då=P
jag är inte nåt hungrig har inte ätit på hela dagen nåt är sjukt fel haha ;)
Hur går det med pluggandet?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback