Hunger och väntan

Sitter och väntar i datasalen på att Sandras italiano ska sluta. Håller på att hungra ihjäl så jag kommer springa till matsalen sen, haha. Efter att vi käkat har vi håltimma och sedan idrott. På idrotten så ska vi ha konditionstest och det ska faktiskt bli helt okej. Annars brukar det vara så att man bävar inför sånna saker, men konstigt nog så gör jag inte det idag.

Det känns så himla skönt att det är fredag idag, då har man hela helgen framför sig. För min del så kommer helgen att bli lugn, i alla fall som det ser ut nu. Ikväll så ska jag bara vara hemma och mysa och imorgon så ska jag träffa Lollo. Vi ska snacka en massa Taizé minnen, hon är ju den enda jag har här hemma som vet vad jag snackar om, haha. På söndag sedan så är det ju farsdag, så det blir väl att fira pappa lite extra. Tyckte jag hörde att vi skulle åka till morfars stuga och fika. Åh, när jag tänker på fika blir jag ännu mer hungrig, haha. Nej, nu tar jag och går ner och väntar på Sandor utan för hennes skåp. Stalker? Oh yes ;) haha När jag kommer hem så blir det en stor uppdatering om Frankrike! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback