Hemma i Sverige

Shoppat

Nu är resan i Frankrike över, vilket känns hemskt! Resan har varit helt fantastisk! Tyvärr så är jag för trött för att berätta något mer om resan, men självklart kommer jag att göra det. Förvänta er ganska stor uppdatering plus bilder! För bilder har jag verkligen tagit, runt 200 stycken.
Här ovan ser ni vad jag shoppade i Paris. Det ni ser är smink från Sephora, termosmugg från Starbucks, en skymt av en sjal och en svart cashmere tröja. Tröjan är lovely, att det finns något så underbart material!

För en liten stund sedan så åt jag en otroligt god middag med min familj. Det är lite mysigt att vara hemma, men framför allt att få äta något man tycker är gott. Maten i Taizé var inte riktigt på topp om man säger så, så att oxfilén jag fick idag var välbehövlig.

Nu så ska jag ta mig en långt varm dusch. Det var inte igår jag tog det om vi säger så. Efter det så blir det nog att läsa nya VeckoRevyn och bara mysa, ska lägga mig ganska tidigt har jag tänkt. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback