Fars-dag

Igår så var Lollo hemma hos mig och vi hade det väldigt kul! På kvällen sedan så jobbade jag, detta var inget som jag hade planerat. Mormor ringde nämligen igår förmiddag och sa att en servitris vad sjuk och frågade om jag kunde hoppa in, så det gjorde jag. Var inte så taggad för det egentligen, men när mamma och jag väl var där och jobbade gick det toppen. Väldigt skönt att få lite extra cash måste jag säga! Det behövs nu när julen börja närma sig.

Som ni säkert inte har missat så är det ju Fars-dag idag. Hur ska ni fira er pappa? Först så ska vår familj plus min mosters iväg på fika hos morfar och sedan hem och pyssla om min egen pappa lite extra. Efter det så ska jag sätta igång med att plugga till Historia-provet. Vill verkligen vara ute i god tid med pluggandet, vill inte få panik dagen före provet som man kan få ibland. Senast jag fick det var i onsdags innan Geografi-provet, haha. Fick någon fix idé om att jag inte kunde någonting, haha.

Nu ska jag gå in och duscha. Min "Fars-dags outfit" får bli min nya klänning och latextights, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback