Dykarn?

Det var så pinsamt idag, men saken är den att det var jag själv som utsatte mig för den pinsamma situationen.
När Elin, Fanny, Sandra och jag hade käkat lunch på skolan och skulle gå tillbaka BT, så säger Elin plötsligt att hon ser en kille i trean som jag träffade i fredags. Jag tittar bakåt och gör en stört dykning ner bland skåpen. Alla undrar vad jag håller på med och sedan så reser jag mig upp lite sådär lagom röd om kinderna. Antagligen så såg han detta, men jag hoppas inte på det. Sandra känner killen, så jag får fråga henne imorgon om han sagt något, haha. Förstår inte varför jag handlade som jag gjorde, det skulle ju vara mindre pinsamt om jag hade hejat. Jag som aldrig brukar bli generad heller kände hur jag blev röd om kinderna när jag såg honom.
På väg till BT sen så sa Elin att de kunde börja kalla mig dykarn, haha.
Jag pratade med Linda när allt detta hände och hon kommer säkert att reta mig för det ikväll, haha.

Första dagen på BT idag var kul första timmarna, sedan så hade vi inget att göra, men super brudarna och jag satt och snackade en massa och det var inte fel. Ikväll är det träning som gäller och då ska vi få våra mineraltabletter.

Kommentarer
Postat av: Someone!

Jag har en självklart och logiskt förklaring till dina röda kinder: Du gillar honom!!

2007-11-19 @ 20:47:18
Postat av: Sandra

yOOOO DYKARN! Haha ;) du är väl för söt tomaten

Postat av: trean-som-kom-gående-och-orsakade-dyket

Det var ett fint magplask, det får definitivt 8,5 på en skala 1-10 : ) Attsingen att jag missade de röda kinderna bara

2007-11-21 @ 22:02:08
Postat av: Sandra

HAHA pompom vafan=P
Du är väl för rolig

2007-11-21 @ 23:11:58
URL: http://sandraahlin.blogg.se
Postat av: Emma

Hahahaha, va bra att jag utförde det ganska snyggt då för att vara första gången! ;D

2007-11-22 @ 17:39:46
URL: http://lillaemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback