Det enda dagen behöver bestå av är söndagsmys

För en stund sen så tog jag mig en lång dusch, skrubbade kroppen och gjorde inpackning i håret. Man känner sig riktigt fräsch efteråt och smörja in sig i body lotion är pricken över i:et, så nu kuktar det cocos i hela mitt rum.
Nu har jag inte så jättemycket för mig utan håller på att checka lite bloggar och sådär. Funderar på att värma några saffransbullar, hälla upp ett glas julmust och sedan läsa lite. Hm...det låter inte helt fel. Eftersom Elin, Fanny, Sandra och jag ska praoa på Borås Tidning i veckan så har vi knappt några läxor. Detta resulterar till att jag har en pluggfri söndag som inte behöver bestå av något annat än söndagsmys. Låter inte det ganska så bra?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter toppen bra älskling! :) Hoppas du fick en riktigt härlig Söndag med massa mys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback