Det blev shopping i alla fall

Efter att jag slutat skolan idag blev det att jag tog mig en sväng på stan där jag mötte upp mamma och lite senare även pappa. Tanken var att jag skulle köpa mig ett hårband från HM, men det blev mer än bara det. Kom även hem med en klänning. Har spanat in den innan, men har inte riktigt haft lust att lägga ut 599 kr på den. Så idag när jag gick in på MQ såg jag att de sänkt priset på den, till 199 kr! Då kunde jag inte motstå att köpa den. Nu är det minsann slut shoppat för ett tag har jag bestämt. Kan ju vara skönt att veta att det finns pengar på konton så att man inte är luspank, haha.

Idag fick vi skolfotona och jag blev väldigt nöjd och tur var väl det, haha.

   


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh hårbandet är ju jätte sött! :) Och klänningen är "too die for" :D Snygga kap med andra ord!

Postat av: Emma

Åh, tusen tack! :D

2007-11-09 @ 17:34:58
URL: http://lillaemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback