Alldeles för många

Alldeles för många mornar vill jag ligga kvar i min varma säng. Det händer också väldigt ofta att jag gör detta vilket resulterar till att jag får det ganska så stressigt på morgonen. Det är mest min stackars pappa som det drabbar mest eftersom han får vänta på mig eftersom han kör mig till skolan nästan varje dag. Jag är nämligen för seg för att gå hemifrån kl. 7.20 och ta bussen. Då går jag nämligen hellre till skolan kl. 7.35 eller åker med pappa någon gång vid 7.30 snåret.
Imorgon hoppas jag inte på att det blir någon stressig morgon eller något liknande. Vi börjar nämligen kl. 10 istället för kl. 8 eftersom det är resursdag. Detta är något som ska bli otroligt skönt! Mina planer är att gå upp vid kl. 8 och sedan kunna ta en riktigt ordentlig frukost och njuta, kanske bläddra i tidningen eller kolla på TV.

Idag började Linda och jag smida lite planer inför maskeradfesten på fredag, men vi kom inte så långt, haha.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan så ska jag läsa lite tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback