9 november

Vet ni? Idag kom den första snön här hemma, kunde inte riktigt förstå det. Oftast blir man ju jätteglad när man ser den första snön komma, men tyvärr blev jag inte det. Snön hann inte ens lägga sig på marken eftersom det nästan regnade samtidigt, plus att det blåste. Då tycker jag inte att det är någon vits med att det snöar om det inte lägger sig. Tycker att snön ska komma i december och inte tidigare. Vad tycker ni?

Ringde och pratade med Johan för en stund sen, men det blev några andra på köpet också. Närmare bestämt Mickis, Sofia och Amelie. De är nämligen på Mässa & Mys nu och jag är verkligen avundsjuk! Fan, att jag inte bor i Stockholm, allt hade varit 10 gånger lättare då.
Vad gör jag i min ensamhet då? Okej, så synd är det inte om mig...
Jag håller på att läsa VR, samt käka godis. Har ätit på tok för onyttigt denna veckan. Inte för att jag brukar att bry mig om det, men nu så får det nog trappas ner lite, haha. Är sugen på en god sallad, så det ska jag nog ta och göra mig en. Som kompensation för allt godis som jag käkat i veckan, kanske inte riktigt, men nästan.

Skulle gett er en stor uppdatering om Frankrike idag, men om jag ska vara ärlig så har jag ingen ork till det. Så jag kommer att ge er en under helgen, en fullspäckad sådan! Resten av kvällen så ska jag kolla på TV och sedan måste jag röja lite i rummet så att Lollo inte får sig en smärre chock imorgon när hon kommer hit. Det ska bli mysigt att träffa henne!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med dig, första snön ska komma i December och då ska det vara mycket snö! Inte en massa äckligt slask.. :/

Ville bara säga att det var jätte roligt att få prata med dig! Nu så här i efterhand så inser jag att jag faktiskt saknat dig men framför allt din röst! :) Älskar din söta och charmiga dialekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback